Mai legnézettebb képek

  • Mai megtekintések: 6

    Paks, 2003. szeptember 26. -- Megérkezett a délutáni személyvonat Dunaújvárosból, Paksig már alig utazott valaki. Az autóbuszközlekedés jobb, sűrűbb és gyorsabb, a napi négy pár személyvonat nem jelent alternatívát. Úgy aztán végképp nem, hogy Dunaújvárosból a paksi és a rétszilasi vonatrész együtt indul, és Mezőfalván is hosszú percekig szórakoznak a szétakasztással.

  • Mai megtekintések: 4

    Nyíregyháza, 2004. augusztus 4. -- A nyíregyházi vontatási telep dolgozói a MÁV legkorszerűbb mozdonyával ismerkednek, először járt Siemens Taurus Kelet-Magyarország egyik legnagyobb vasúti csomópontján. A kétáramnemű, 6400 kW-os, 160 km/órás sebességre alkalmas mozdonyok képességeit errefelé nem nagyon lehetne kihasználni, de tíz mozdonnyal nem is lehet nagy csodákat tenni. Egy érdekes programnak mindenesetre jó volt.

  • Mai megtekintések: 4

    Ferencváros, 2017. február 25. -- Ehhez kell igazán a tapasztalat! A tehervonat mozdonyvezetője pontosan a gyalogos átjáró előtt állt meg, majd nem sokkal később jött egy másik, amely szintén. A 144-es Gigant a Debrecen és Hegyeshalom között közlekedő, 48185 számú nemzetközi irányvonatot továbbítja Ferencváros és Ács állomások között, a 048-as pedig egy hosszú tartályvonatot húz a romániai Kürtösről Sopron-Rendezőbe.

  • Mai megtekintések: 4

    Ferencvárosi vontatási telep, 2019. január 4. -- A vontatási telep villany javító csarnok felőli bejáratánál lévő csonkavágányon két Szöcske és egy Szili várja a következő szolgálatot. Érdekes, hogy mozdonyvezető a közelükben sem volt, és sokszor napokig várakoznak itt a mozdonyok, de az áramszedők mégis mind fent voltak.

  • Mai megtekintések: 4

    Lengyeltóti, 2017. február 22. -- A jó idő beköszöntével egy kicsit a munka is könnyebb lett a Kaposvár - Fonyód vonalon. Az uzsabányai zúzottkövet a mai nap Lengyeltóti térségében szórták le, a hosszú szerelvényt a Kárpát Vasút frissen munkába állított 628 069-es Szergeje mozgatta. A munkával nem sokkal dél után végeztek, az üres szerelvény utána estig Lengyeltóti állomáson várakozott, aztán Tapolcán keresztül visszaindult egy újabb szállítmányért.

  • Mai megtekintések: 3

    Lişava, (Lissava, Románia), 2019. október 19. -- Az Oravicabányát Csudafalvával összekötő közút a vasúti keresztezés után tovább kapaszkodik, a vasút a háttérben látható magaslatot egy alagúttal töri át. A képen látható vonat Anina felől érkezik a Lisava patak völgyébe, és hamarosan az azonos nevű állomásra. A napi egy pár vonatos menetrend ellenére Lisaván is van forgalmi szolgálat, a forgalmista autójával a vágány melletti földúton közelítheti meg az állomást.

  • Mai megtekintések: 3

    Kaposvári Cukorgyár, 2017. november 7. -- A cukorgyáron belül dolgozik az "első" szlovák magánvasút, a PSŽ 740-855 pályaszámú Kocúrja. A répakampány idején igazán sok a tennivalója. Előzőleg a bejáró MÁV-os mozdony számára szedte össze az üres teherkocsikat, de már viszi is a következő rakott szerelvényt a mérlegre, egyben a mintavételhez. A kocsikat aztán az üres középső vágányra tolja vissza, ahol az ürítést a kocsik ajtóin keresztül, nagy nyomású vízsugárral végzik.

  • Mai megtekintések: 3

    Páka, 2019. október 26. -- 

  • Mai megtekintések: 3

    Záhony, 2012. május 23. -- A képünk bal oldalán a használaton kívüli széles gurító, jobb oldalán a normál nyomtávú személypályaudvar részlete látszik, középen pedig a fűtőház, amely a normál és a széles nyomtávú mozdonyok számára egyaránt az otthont jelenti. A záhonyi átrakó körzet áruforgalma a fénykorhoz képest nagyon lecsökkent, ezt jelzi a fűtőházban leállított mozdonyok hosszú sora is.

  • Mai megtekintések: 3

    Dabas, Öregországúti fotóhely, 2019. december 31. -- Inárcs-Kakucs állomás felől Dabas felé robog az idei év utolsó gőzmozdonyos különvonata. Útjukat a budapesti indulás után sokáig sűrű fellegek kísérték. A nap először itt, a népszerű dabasi öregországúti fotóhelyen sütött ki, pillanatokkal a vonat áthaladása előtt. Néhány saját gyártású felleg persze továbbra is követte a vonatot...